Förkyld

Jaha, nu har jag åkt på en sådandär så kallad förkylning med ja..eller det började väl redan i lördags efter fredagsnattens bravader!
Men äsch va fan..
Men det är inte kul med förkylning, inte nån stans!

Jobbar idag, fast är hemma nu då..
vet inte riktigt vad jag ska göra..vill träna men vågar inte riktigt, inte bra när man är förkyld har jag hört..
frustrerande, speciellt nu när man verkligen känner att man har kommit igång med träningen!
Gaaah, typiskt!

Igår var jag ledig, var bara hemma heeela dagen, låg mest på soffan och vilade, de va så skönt!
Jaha så kan de va!
I måndags åkte jag till Vetlanda och köpte min fina sommarklänning, blev glad att de hade min strl där=)
Köpte även svarta ljus, najs;) hihi

Sitter å lyssnar på lite musik nu, jag vet jag borde va ute i de fina vädret, men vadå ska ja sitta nere på trappan å se dum ut? nee..
Kanske kan sitta lite sen när solen när balkongen!
Om jag hinner det innan det är dags för att gå till jobbet igen!

Fiien, jag saknar dig som en jäkla tok! Vill träffa dig nu nu NUUU!!!
Om fyra veckor och en dag så åker vi, underbart det ska bli!! Längtar som faen!

Neee jag orkar inte skriva mer, kände bara för att uppdatera lite!
Ha de gött!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0