12-01-28 Välkommen till världen

Välkommen till världen lille Max!
I lördags var vår väntan äntligen över, underbart!
Och igår fick jag träffa det lilla underverket, fick mysa och kela, lukta och pussa, hur underbart är inte det?
Behöver jag säga hur gott jag har sovit inatt??


Stolt moster <3

Medan jag var och hälsade på lillskiten så fick Meja vara med sin mormor, de hälsade först på på mormors jobb och sedan åkte de hem till Tokarp, när jag kom dit så var det full rulle med bus och riskaksätande!
Vad mysigt det var att få komma och hämta sin lilla tjej!
Man saknar henne så mycket varje sekund man inte är med henne, hon är verkligen mitt allt.


Sötprinsessan <3

När vi skulle åka upp till sjukhuset så fick Meja sitta upp i vagnen för första gången på bussen, och det var skojj!
Hon skrattade hela tiden och kollade på allt folk och flirtade ordentligt.
När hon fick se kusin Linus på bussen så sken hon upp som en sol, bästa kusinerna är dom!


Glad bussåkare <3

Det var allt för idag
Ha det så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0