Brudtärna <3

I måndags så var vi som sagt hos Matilda, vi hade en jättetrevlig eftermiddag :)
Och Matilda frågade oss alla tre (mig, maria och anna) om vi ville vara brudtärnor på hennes bröllop som håller rum den 30 juni 2012, klart att vi vill vara det! Tack vännen för att du vill dela din stora dag med oss <3

I förrgår fick jag min nya telefon, känns så bra att ha en ny modern, snygg och hel telefon :) Men har svurit över denna många gånger då jag inte är van vid touch, haha men det ska nog gå det med när jag väl kommer in i det!
Snart ska jag och Meja åka till Adelövs marknad med mamma och pappa, ska bli trevligt. Är ju fint väder idag med så blir ju perfekt!

Nehe, ska fixa iordning prinsessan så vi är redo när dom kommer och hämtar oss :)
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0