Uppe med tuppen

Ha varit uppe sen strax innan 7, håller på att tvätta för fullt!
Egentligen har man bara en tvättmaskin, men eftersom de är en som står ledig så har jag snott den med, så det blir mycket tvättat iaf, och det är ju skönt!
Har tvättid fram till klockan 12, men grejerna ska ju helst hinna torka med!
Men jag ska nog sno ett till torkrum med, så hinner jag tvätta lite till tack vare det ;)
Men få hålla tummarna att det blir torrt, för torkrummen är inte så jättebra tyvärr!

Gårdagen blev jättetrevlig ute i Bankeryd, fick grillad fläskfilé och kyckling med potatisgratäng och sallad.
Till efterrätt blev det jordgubbstårta, mums!
Busade självklart med lillkillen Wilmer, Elliot och Leo höll sig för sig själva mestadels av tiden, såg dom typ bara när vi åt och fikade!
När vi kom hem så började fyrverkerierna uppefrån stadsparken, vilket resulterade i en livrädd hund, som vanligt när det smäller..varför ska man skjuta raketer på valborg? och påsk med för den delen, räcker det inte med nyår? För djurens skull?

Annars idag så ska vi åka till syster och hämta lite flyttkartonger.
Sen vet jag inte vad som händer mer, kanske blir att packa lite då..haha vi har ett sådant roligt liv just nu, not!
Men kommer att bli så bra sen när det äntligen är färdigt och vi få bo i VÅRT HUS!!!

Nu har jag slängt i mig lite frukost med, det var gottit det!
Ska snart ner till tvättstugan igen.
Ha det fint och ha en trevlig söndag!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0