Tisdag

En helt vanlig tisdag, här händer det inte mycket.
Har tvättat en maskin med bebiskläder och filtar, som jag ska hänga upp om en liten stund, helt overkligt hur smått allt är!
Imon få jag ta tag i lakanen och det som måste tvättas oxå. Hade tänkt att måla färdigt sängen idag, men eftersom det regnar till och från så känns det inte så lockande, men har förhoppningsvis tid på mig att göra klart det!
Annars är det bra här, efter att ha haft två riktiga deppdagar så känns det som jag börjar komma på fötter igen!

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva..
ska snart laga lite mat få bli en korvstroganoff idag med ris.
Mhmm..nehe men ha de så fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, ja herregud vilken konstig situation det var. skönt att ha det avklarat iallafall :)



jag har gått och klämt på den dressen i evigheter, och nu kunde jag inte hålla mig längre. och när jag har köpstopp blir jag bara ännu mer sugen på att handla! ^^



visst är det underbart när de där pytteplaggen hänger på tork. jag känner såväl igen mig också. man går och småler och smeker magen. tur att man bara är gravid i 9 mån, man blir ju helkoko!

kram!

2011-05-26 @ 16:35:25
URL: http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0