Rolig kommentar

Igår var jag på maxi, när jag är på väg ut så händer detta:
Okänd person: Oj, grattis det kan inte vara långt kvar!?
Jag: Det är beräknat på midsommar så inte så jättelångt kvar
Okänd: Oj, då får du nog knipa igen!
Haha, tyckte jag var lite kul faktiskt.

Igår så var jag även hos syster, på lunch och stannade visst hela dagen, vi gjorde överraskning till våra män, hemmagjord smörgåstårta och glass, maränger och chokladsås till efterrätt, verkade som det var uppskattat iaf :)
Idag så har pappsen varit här, och vi käkade lunch och så klippte jag honom, så snäll jag är :)
Nu ikväll så var vi, jag, Micke, Sara och Joakim på marknaden, trots regn och folk, hittade ingenting.
Blev mat på mcdonalds, men var en trevlig stund!
Dock så tyckte nog inte Pyret om det lika mycket som har försatt mig i soffläge nu, snart sovläge med tror jag allt det får bli!

Imon ska jag ut till Maria, hon ska ha lite spa med några tjejer, men jag gör inte så mycket av det kanske, utan ska mest bara umgås och snacka skit, men ska bli redigt trevligt :)
Måste åka och handla imon med, på söndag ska vi nämligen ha kalas här hemma, och vi blir 13 stycken..så mat och grejer till tårta måste fixas, frågan är bara vad man ska göra för mat!?

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0