Vecka 38+6

Idag är det en vecka kvar till Bf, en liten fjuttig vecka..eller kanske 3 veckor om inte Pyret vill komma ut..haha, hoppas jag verkligen att den vill göra, snart! Men inga tecken än..
Inatt har både jag och hjärtat sovit som krattor..han fick för sig att det var förlossning på gång och kunde inte somna, dock hade jag inte sagt någonting om att jag trodde det, varför skulle jag göra det när det inte finns några tecken liksom, så jag vet inte vad han fick det ifrån, men hoppas han har rätt, det kanske är nått på gång snart iaf ;) hihi..

Igår så var jag en sväng på a6, köpte mig ett par shorts, var visserligen mammashorts men va tusingen, kommer nog ha användning av dom hela sommaren så..hittade mig även ett par leggings tillslut..har ju vart slut i min strl hur länge som helst, men nu så, nu kan jag bli snygg igen, haha!
Efter a6 så åkte jag ner till staden och träffade Syster och Joakim., de följde med mig när jag åt glass på piren, mys! Sedan gick vi och strosade lite på stan.
På kvällen så kom pappa förbi, så vi grillade och så åt vi jordgubbar med grädde till efterätt, mums! Har lite jordgubbar kvar, så hade tänkt att göra en kladdkaka, men hade ingen kakao och orkar inte gå och köpa det heller så :P

Idag har jag inte gjort så mycket, dammsög nedervåningen och sen va jag rätt död, har ansökt om föräldrapenningen med nu så det är gjort.
Har äitit lite lunch och nu väntar jag på att mitt hjärta ska komma hem, han slutar nog vid 16..beror på när sista barnet går hem, så hoppas att det går hem snart så han kan komma hem till mig :) Få kanske bli en tupplur då om han inte har planerat nått annat! :)

Helg igen nu då..skumt så fort tiden går..!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0