Barnmorskebesök

Allting gick bra hos barnmorskan :)
Blodtrycket var bra 110/70
Fosterljuden låg på 132
Och sf-måttet var 38.

Nu hoppas jag att det inte blir fler besök där innan Pyret har kommit, har en tid den 29 juni, fem dagar efter Bf, men hoppas att jag inte behöver utnyttja den tiden!
Efter bm så åkte vi till maxi och handlade lite, sen hem och båda två somnade ett tag, skönt!
Nu är jag ensam hemma då Micke är och åker båt med jobbet :(
Tråkigt att vara själv ju..kan ingen komma hit med någon god mat och godis till mig? hihi..:)

Har ingenting att göra, inte innan klockan 21 då det är Livet på BB på tv, får man inte missa!
Nehe..ha det så bra :)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0