Dag 16- Min första kyss

Min första kyss var en regnig dag i början av juni 2004 tror jag att det var minsann..!
Den var av min första pojkvän jag hade! haha..är det bra eller dåligt att komma ihåg sin första kyss så väl? hihi

----------------------------------

Idag har vi varit på Ultraljud igen då dom inte hittade urinblåsan förra gången, var bara det att dom hade glömt att boka in oss förra gången, eller alltså trycka på spara-knappen, men som tur var så fick vi komma in ändå och göra undersökningen.
Och hon kollade väldigt noga på allting, och tillslut så hittade hon den lilla urinblåsan, och hon tittade även på läpparna då hon inte kunde se dom förra gången för Pyret bara ville ligga med ansiktet neråt, (läpparna är inget dom tar tillbak en för att kolla på, men eftersom vi ändå skulle tillbaka så kollade dom det nu oxå)
Så det var skönt att den fanns där!
Vi fick dock inte med oss några nya bilder hem :( menmen, det är inte hela världen!

När jag kom hem så gick jag och la mig och sov/vilade ett bra tag, sen har jag suttit vid tv:n..och ska snart inta soffläge igen, har lite feber och näsan rinner som aldrig förr och jag nyser precis hela tiden...
Men halsen/luftvägarna känns lite bättre nu som tur är!

Vet att jag behöver äta med, om inte för min skull så för bebisens skull, men smaksinnet är ju som sagt helt borta så det är ju inte gott, känns bara otroligt meningslöst att ställa sig och laga mat när det inte smakar nått!
Nehe..mat och vila och dricka va det ja!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0