Barnmorskebesök

Ska snart iväg till barnmorskan, är nervös som vanligt!
Men hoppas att allting ska vara bra..!
Känns ju inte som magen har vuxit någonting de senaste tre veckorna, men hoppas att måtten visar annat!
Annars är det bra här!
Har haft en bra påskhelg fast jag jobbade fredag och lördag.
I söndags så var vi på dop för lilla Alma :)
Igår så var vi på Tokarp och målade lite på spjälsängen, grillade och så åkte vi även ut till huset för att mäta och titta lite, åhh vad jag längtar efter att få flytta nu!
Kommer att bli sååå bra och sååå skönt!

Efter barnmorskebesöket idag så ska jag möta upp syster för att bjuda henne på en födelsedagslunch!
Grattis på din dag!
Och sedan blir det att börja jobba klockan 15.30 till klockan 12 imon..seegt!
Men ska nog gå bra minsann!
Sen jobbar jag bara på torsdagkväll med och sen är jag ledig ett par dagar, så skönt!

Nehe, om man skulle fixa sig det sista och packa jobbväskan med kanske!
Ha det fint mina nära och kära!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0