Just the way you are

Det är en låt som verkligen har satt sig på min hjärna just nu, den är så underbar, riktigt feelgood låt så att säga! =)

Det var ett tag sen jag skrev här, har inte haft någon inspiration till att skriva, men nu har jag det för nu har det hänt lite grejer här minsann!
Det började med att jag fick reda på för lite mer än en vecka sen att min sista dag på jobbet är den 8 oktober, alltså nu på fredag, och det var ju verkligen ingen rolig nyhet, har varit där i nästan 1,5 år så kommer bli jobbigt värre att sluta, men har redan lite tider för att jobba extra..
Men iaf, med denna nyheten så kändes det som allting blev meningslöst, vi har ju funderat på och vart och kollat på hus så den drömmen kändes som den var helt kraschad..men vi var ändå och kollade på ett hus för en vecka sen i Hovslätt, och så pratade vi banken om hur vi skulle lösa det och hon sa att det inte skulle va några större problem iaf, så vi var med på busgivningen som startade på onsdagen, och på torsdagen vann vi budgivningen och i fredags så var vi och skrev på papprena, så nu har vi ett litet parhus, åhhh det kommer bli så bra!
Inflyttning är dock inte förrens i maj, så är ju en evighet kvar, men då hinner man förhoppningsvis spara ihop lite pengar och det är ju bra..
Så ja, helt plötsligt så kändes allt lite bättre, men klart man är orolig över hur det ska gå om jag inte får jobb snart å så, men det löser sig alltid, får väl leva på nudlar ;)

Jaa..men det känns bra!
Över till annat, i torsdags så firade jag med att gå ut med jobbet, eller rättare sagt vi var på Make up kurs, alla blev så fina så, och sen gick vi och käkade på Twin city, fy tusan vad gott det var, jag och Gittan delade en megapizza, en Frutti De Mare, guuud va gott det var! haha..!
Annars har det varit en rätt lugn helg, jobbade 19-17 igår tills idag, min sista sådant jobbpass..blandade känslor!

Nu håller jag på att laga mat, det blir fläskfilé med kulpotatis och bearneissås och en god sallad, ska fixa lite myspys nu med att tända en massa ljus och så, älsklingen kommer snart hem från Mullsjö så blir lite överraskning, var längesen känner jag som vi hade en sådan myskväll, så får bli att titta på Ensam mamma söker med=)

Men ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Didrikmonika

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-07-18 @ 08:26:56
URL: http://didrikmonika.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0