Födelsedag och fars dag

Igår fyllde min pappa år och idag är det fars dag, så grattis gånger 2!
Idag ska vi fira med att åka till Sandsjöbaden utanför Sävsjö och äta planka, inte fy skam det minsann!
Så blir hela familjen, mysigt!
Efter det så åker jag och Micke ut till Mullsjö för att fira Mickes pappa =)
Micke har ju lite fars dag idag, eftersom han har Rocky, hihi! Men vi har inte köpt nått till honom, kassa vi är!

Annars är det bra med mig minsann, igår var det jobb igen, vi var och bowlade så jag har träningsvärk i rumpan/baklåret idag, haha illa minsann! Men det var skojj, fast det gick hur dåligt som helst, men så är det ibland!
Annars händer det inte så mycket, känns som tiden går så fort nu för tiden så man hänger ju inte med längre, är snart jul..jippi..eller inte! Men sen är det nyår och ett nytt år och då blir det snart maj så vi kan flytta, åh jag längtar så himla mycket!!! Få ha ett eget hus som man kan göra vad man vill med mer eller mindre, så skönt!

Nehe, om jag skulle fortsätta att fixa iordning mig kanske, ska åka om 45 minuter..så har ju lite tid på mig att försöka att bli fin iaf;)

Pussåkram

 Grattis pappa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0