En del att se fram emot

Ja jag har lite att se fram emot, och det är så otroligt skönt när det är så, allt går så mycket lättare!
Det jag ser fram emot nu är:
* Imon då ska jag träffa Fien, hon ska följa med mig och hålla mig sällskap när jag ska gå och fixa mina naglar, första gången i mitt liv jag ska göra det, tänkte att det kunde va kul att va lite extra fin tills på lördag, sen efter det ska jag även träffa min syster så ska vi göra stan!
* Lördag då är det kalas och partajj hela dagen och kvällen då min älskling fyller 30, haha min gubbe..eller nej just det, du blir ju bara man..eller hur det nu var *fniss*
* Om några dagar plus framåt i april så får jag hem lite nya grejer som jag beställt hem från ellos precis, två klänningar och två bäddset, vi har massa bäddset, men inga som matchar, haha så nu kommer vi iaf ha ett par, kostade bara 49 kronor styck i grått och vitt, finfint!
* På måndag så åker jag och Fien till Göteborg över dagen, shoppa och äta god mat och träffa Johan, kompis från Uddevalla som vi inte träffat på jättelänge!
* Den 25 april så åker jag och Fien till Göteborg igen, då ska vi till Trägårn och titta på The Baseballs och bo på hotell och shoppa och ha det mys!! Vi har sådan tur att vi kunde få biljetter till konserten gratis!
* 29 maj, då fyller jag år, då kommer det bli massa kalas, vet dock inte hur, men funderar på en repris från förra året!
* Sedan är det sommar och då blir det visserligen en massa jobb, men jag hoppas även att Fien får sitt jobb i Strömstad så man kan tillbringa lite av sin lediga tid på bästkusten!
* Sen är det äntligen augusti och då ska jag och min älskade till Korfu, underbart en mysresa för bara oss två! Längtar så otroligt massa mycket till dess!

Så ja det är en del att se fram emot, och om jag har tur så blir det en till utlandsresa i slutet av maj början på juni tillsammans med Fien och hennes mormor, hoppas hoppas!
Känns som det kommer att bli ett bra år, hoppas att det blir lägenhetsköp med snart!
Det blev lite ändringar i mitt jobbschema denna veckan, skulle ju jobbat igår 10.30 till 19, vaknade av att jag fick sms av Ann som undrade om jag kunde jobba natten med, vilket jag kunde, så jag fick ledigt idag, skönt! så är ledig i fem dagar, men nu är det bara 4 dagar kvar, men ändå, otroligt skönt att få vara ledig och göra massa kul grejer!

Just nu sitter jag och kollar på hockeyn, älsklingen är hos en kompis och kollar där, jag orkade verkligen inte följa med, är så sjukt trött, och skönt att va hemma när jag jobbade i 22 timmar, och sen har vi vart iväg och handlat och grejat med så, så ja det kändes skönast att va hemma!
Kan ju säga att jag kommer att gå och lägga mig tidigt idag fast jag inte behöver gå upp så tidigt imon!
Annars så är det rätt bra med mig, men skulle vara ännu lite bättre om solen skulle vilja komma fram igen, klarar inte av det här gråa som har varit idag och större delarna av gårdagen. Det var så underbart med de fina dagarna som vi faktiskt har haft! Så hoppas det kan bli sol imon och i helgen när man ska vara ledig!
Nej nu ska jag kolla färdigt på hockeyn och sen får det nog faktiskt bli sängen!

Ha det så bra mina vänner!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Vi kommer få det så sjukt jäkla kul gumman :D Oh vad jag längtar till allt detta :D



Så underbart!



TYack gumman för att du tror på mig <3 ÄLskar dig!

2010-03-19 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0