Dag 4- det här åt jag idag

Kanske lite för tidigt för att uppdatera detta idag, men äsch skitsamma!
Hittills idag har jag ätit två rostade mackor med sylt och ost på.
Druckit ett glas apelsinjuice och ett glas vatten och även tagit en vitamintablett, och om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt ätit en godisbit oxå! hihi..


-----------------------

Idag ska jag träffa Anna och Maria på en fika, myyysigt ska det bli!
Synd dock att Tilda inte kunde vara med, hela gänget blir ju inte samlat :(
Men det är väl så såhär innan jul att det är mycket att göra och svårt att få ihop det!
Annars idag händer inte så mycket tror jag, Charlie kommer hit ikväll och ska klippa Micke, så få se om jag kanske oxå tar och klipper av topparna lite! Är bara två månader sen jag klippte mig men kan va skönt ändå såhär innan jul och nyår och allt!

Vad händer på nyår gott folk?
Hade tänkt att ha lite fest här hemma (kan ju inte åka någonstans för hunden är ju livrädd :( ) så om ni är sugna på att komma, så varsågoda!

Nehe, ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0