Semester=)

Ja nu ha jag semester i 11 dagar, härligt värre=)
Gick bra på jobbet idag, fast jäkla va trött jag var på morgonen, trodde ja skulle dö när klockan ringde, usch!
Men de gik bra ändå som sagt.
När jag slutade gick jag till ica, för kom på att jag var sugen på potatismos till middag, men usch va hemskt de kändes, köpte liksom 4 potatisar och en 3 dl mjölk, vadå hej jag är singel..usch, det var inte kul..men så är det.
Någon dag är det min tur med=)

Nu i eftermiddag har jag lagat och ätit mat, diskat och städat, och nu håller jag på att tvätta, skulle juh tvätta imon egentligen men så kollade jag om de fanns tid ikväll och de gjorde de, för vem vill tvätta en fredagkväll 18-22 liksom? haha, skönt att göra de ikväll så kan jag sova ut imon utan att behöva tänka på att gå upp=)
Ska väl packa ikväll med, om jag orkar:P haha.
Börjr bli lite trött nu igen.
Men ikväll ska jag äta pizza, måste juh fira semestern och måste äta en svensk kebabpizza innan vi åker=) haha
Imon börjar min resa, för åker juh till jenny imon, och sen på natten åker vi till Göteborg, tur att vi har Rickard som skjutsar oss, så snällt=)

Så är det=)
Få inte glömma att ta ut pengar imon heller, man få juh inte växla här hemma utan måste göra de i tunisien.
Sen tror jag att jag har allt under kontroll!
Å älskade semester, den kom iaf=)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Hoppas att du får en underbar semester. Det är du värd som en viss man säger. :o)

När kommer du på fika i Gränna?

Tänker på dej.

Kramis från Anita

2009-09-12 @ 09:50:41
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0