Besviken

Ja jag är besviken..hade verkligen sett fram emot en rolig kväll med ölbowling imon, men nee då är det folk som bangar, idag!! så gör man bara inte, inte utan en egentlig anledning, usch..
kan inte släppa det fast det var många timmar sen jag fick reda på de nu!!
Det var annat än bowling som stod på spel med..så är väl mycket därför jag är besviken med!

Menmen, idag ha ja vart en sväng på stan med syster, det var trevligt men otroligt jobbigt emellanåt..hade verkligen inte styrkan att va uppe och ute än..men jag gav mig inte i första taget ändå.
I eftermiddag/kväll har jag inte gjort mycket, mest glott på tv.
Var och handlade lite innan för var hungrig, visste verkligen inte vad jag va sugen på, men tillslut blev det en laxsallad på gravad lax,mums!
Ja å syrran va på mcd innan, jag köpte en liten hamburgare och en liten cola för de tänkte jag att det får jag nog i mig, icke sa nicke..då mår man inte så bra..menmen, nu mår jag rätt bra=)

Nee orkar inte skriva mer.
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0