Lycklig

Igår var det måndag, och jag hade sån extrem måndagsångest eller vad man ska kalla det, på morgonen/förmiddagen, mådde verkligen skitdåligt.
Men framåt eftermiddagen så gav det med sig rätt bra, och sen på kvällen blev det redigt bra=)
Har skrivit det nångång innan, tänk vad ett litet ord, ett litet sms kan göra så otroligt mycket, det är helt sjukt.
Men jag blev väldigt väldigt glad, och är fortfarande glad, men trött, *fniss* förstår inte varför:P

Just nu håller jag på att tvätta, blev mycket tvätt idag..som sagt tvättade juh inte i lördags:P haha..
Så det plockar liksom på.
Senare ska jag träffa Sara och Linus, och ska nog även få pappa att följa med oss att handla eller låna bilen.
För både jag å sara behöver handla, det är de värsta med att inte ha egen bil, att man är beroende av pappa när man ska handla, eller när man ska handla mycket då:P
Vet inte vad vi ska göra annars idag, prata en massa skit, har hänt lite sen sist vi sågs om man säger så!
Jag ska alltså inte jobba idag, Anna var så snäll och hoppade in fö mig, så fick jag min lediga dag iaf=) Tack vännen!

Nehe, så är det!
Nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag bara hoppas att jag kan få fortsätta att vara såhär lycklig länge till!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0