Tvättar

Håller jag på att göra nu,och det är så sjukt tråkigt!
Men när jag är färdig så ska jag träffa Sara Wetter för en lunch på stan=) Ska bli mysigt.
Sen jobbar jag 16-21 och imon jobbar jag 10-15, sen är det helg=)
På lördag blir det bowling och fest, om vi får någon bana vill säga.
Då får jag äntligen träffa min Fien, ska bli så underbart!

Hmm..ska ja skriva mer då!?
Livet knallar på minsann..har känt mig lite halvhängig i veckan, igår hade jag ont i huvudet hela dan, så jäkla jobbigt!
Och min älskling är förkyld, och Linus är med förkyld, inte bra alls juh!
Vill bara ha helg nu så man kan få va ledig och hitta på lite roligheter=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

På lördag syns vi :D

2009-11-05 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0