Söndagsångest

Gaaah jag har redig söndagsångest idag..inte sådandär "vad fan gjorde jag igår ångest" utan såndär "idag är det söndag, helgen är slut imon är det måndag och jobbet börjar, ny vecka ångest"..
Förstår ni vad jag menar??
Plus att jag är så sjukt trött just nu!
Inte vart på humör alls idag, jobbigt när det är så!

Det blev inte grillat idag:( suuurt!
Imon ska jag gå å kolla på en lägenhet, men den ligger på "fel" sida av stan..och vet inte om jag tycker att den är lite dyr, 3800 för en etta på 32 kvadrat, visserligen så ligger den på östa torget så är juh jäkligt centralt..
men som sagt, lite på fel sida av stan!

Man kanske skulle ta och hyra nån film ikväll och mysa ner sig i sängen..:/
Synd bara att man måste vara själv isf..!
Hatar singellivet just nu...vill hitta min prins..men det får ta den tiden det tar...men gaaaaah va surt!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0