Ensiffrigt!

Ja, nu är det ensiffrigt..alltså hur många dagar till jag ska jobba innan jag har ledigt, 9 dagar kvar!
Fy faan..
Börjar iaf klockan 16 imon, skönt! Orkar inte gå upp tidigt en dag till nu, så ska bli skönt att få sova lite längre!
Natten tills igår sov jag fan ingenting alltså..så dagen igår var en jävla pissdag, fy fan!..va nära på att bryta ihop.
Sov bättre inatt iaf, skönt! vart en betydligt bättre dag på jobbet idag..
Önskar bara att några av personalen kunde få lite bättre attityd så man kommer stå ut att jobba med dom..kommer bli en lång sommar annars..
Hände en grej på jobbet igår, fy fan..hur kunde jag vara så dum?? Bara för att jag var så inrutad på att jag skulle göra vissa grejer och var så jävla trött...

Jobbade 7-17 idag, 10 timmar, utan rast..men jobbade själv några timmar så då kunde jag göra lite vad jag ville, det vill säga ta det rätt lugnt, skönt!
Efter det så hämtade mamma och pappa mig, så åkte vi och hämtade Sara och Linus och åkte till Öxnegården där det var vårfest för dagmamma- och dagisbarnen, och tro det eller ej, men linus var med och sjöng och dansade utan att gråta efter mamma!! Det var första gången någonsin, på alla luciafirande och en annan vårfest så har han lipat och inte vart med, var så stolt över plutten, och han tyckte juh att det var så roligt, var så man nästan fick lite glädjetårar..haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0