Till a6

Om en timme ska jag åka til a6 och träffa Fien, Sara och Linus, trevligt värre=)
Har precis duschat å sådär, göttgött=)
Blev väckt halv nio idag av att jag fick sms...gaaah, då blir man inte glad!
Men låg kvar i sängen till 10, slumrade nog till lite ytligt en stund iaf..men trött är man juh för det..
Fattar inte varför jag är så trött hela tiden..
och förkyld börjar jag bli med...igen, jag orkar inte bli förkyld igen, men det är väl inte konstigt att man blir det när det är sånthär väder, ena dagen sol och fint, nästa dag snö, sen sol på det och sen regn...gaah jag blir galen!

Nehe, nu ska jag göra nått åt mitt hår som just nu står åt alla håll och kanter:P
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0