Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Karin, Aina, Martina, Pettersson

Smeknamn: Kaka/cookie

Har du något utländskt påbrå? nee, tyvärr:P
Låt som när du är ledsen sörjer till?  oj, det finns så många...

Beroende av: godis och sötsaker!

Vem behöver du mest just nu: en pojkvän

Vad tror folk om dig? hmm, att jag är blyr och försiktig..?

Vad får du oftast komplimanger för? hmm inga..?

Brukar du skratta för dig själv? haha jaa det händer det ja! haha börja skratta av att bara tänka på de:P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "hej! hur är det? emlan ska ha hemmafest på fredag och hälsar att du gärna får komma:) hon var inte säker på att hon hade ditt nr, så det är därför jag skickar!kram"

Var bor du? I jönköping

Trivs du där: Verkligen inte

Äger du några converse: nepp

Sprit, cider, vin eller öl: Cider såklart

Brukar du bli för full: nepp

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk i mot något: nee

Har du haft sex idag: haha neee kan jag juh inte påstå:P

Nästa mål i ditt liv: att få flytta härifrån!

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Karin, eller hallå?"

Vem ringde du senast? Pappa tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hmm vet inte vem jag pratade med senast:P

Antal timmar sömn inatt: för många

Sov du ensam: ja tyvärr

Brukar du komma i tid: ja det brukar jag 

När mår du bra: när jag får umgås med fien och gänget, och slipper att vara i jkpg.

När blev du fotad senast: hmm..lördags?

Hur känner du dig nu: uttråkad, lite smådepp..

Vanligaste färg på dina kläder: svart och blå (jeans)

Vad tycker du om fötter: hmm va?

Vad saknar du: kärlek

Hade du en bra kväll igår: njaa..långtråkigt 

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: ja, hår på benen är äckligt!

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 23..

Är du blyg? ja, tyvärr!

Sysslar du med någon idrott: nepp

Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll, båda är roligt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja absolut!

Har du spytt offentligt: nepp

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hmm..hänga med ett gäng killar, och försöka förstå hur de verkligen tänker!

Är du nöjd med ditt liv: nej

Är du bortskämd: nej

Vad gör du i morgon: imon blir det kalas för Linus som fyller 4 år=)

Vad är det värsta du vet? spy

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte så mycket, nån/några hundringar..max..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hmm..Oprah?:P

Vad längtar du till? Sommaren, ge mig sommar nu!

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag, inte många men få och de bästa!

Vad använder du för shampoo? Gliss

Vad är det finaste du fått? min kamera

En speciell dag du minns: oj det är många..

Hur gammal är du: 20 år

Tycker du om någon just nu: tycker om mina vänner, men mer än så, nej

Om fem månader: är det förhoppningsvis sommar, och kanske blir en utlandsresa!

Du samlar på: ingenting

Gröna eller röda äppeln: inget av det

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen...

Gillar du golf: minigolf är kul!

Vilken tid gick du upp idag: 11..

Har du sovit i din egna säng inatt: jaa

Har du strumpor på dig nu: jaa

Är det okej att gråta: ja självklart!

När grät du senast: hmm, förra veckan kanske

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa och flytta till göteborg

Bär du glasögon eller linser: glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: öhh nej verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 10-11

Har du piercing: bara öronen

Vill du gifta dig: jaa självklart!

Vill du ha barn:  jaa 2 stycken ska det va!

Solar du ofta: nepp

Är du bra på att laga mat:  jag kan om jag vill!

Är du flygrädd: jaaa!

Hur vig är du: som en frys?

Är du musikalisk? haha nee

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: alla typ:P

Tror du på ett liv efter döden: vet inte:/ men hoppas att det finns nått efter döden, iaf himlen

Tycker du om sushi: nepp

Vad äter du helst när du ser på film: godis

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: lite

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: blå-grön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger

Biter du på naglarna: nej

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: allt för sällan!




Det var lite tidsfördriv såhär innan Andra avenyn!
Ska gå och kolla på det snart.
Idag har det vart en seg dag..igen..
jag behöver kärlek i mitt liv så allt kan börja kännas lite lättare igen!

Pussåkram


Kommentarer
Postat av: jennie

snodde det jag med, så hann man läsa igenom alla dina svar med =) pussss





förresten är du SJUKT FIN karin. Nu har du fått en komplimang iaf, och jag menar de verkligen =)



Det här är du:



Underbart hår

Alltid snygg i håret

Fina ögon

Sminkar dig så jävla snyggt!

Skitsnygg kropp

Söööt när du skrattar!

Lång (så jävla snyggt o va lång)

snygga kläder!!



sen har vi insidan.



omtänksam

snäll

rolig

underbar

fantastisk

en bra kompis

lyssnar

förstår



du är helt enkelt underbar!

2009-03-25 @ 05:37:47
URL: http://jennieskriver.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-25 @ 05:43:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0