Shoppat

Åkte ner till stan en sväng innan, kände att jag var tvungen att komma ut.
Ville ha köpt nån snygg festtopp, men hittade inget intressant, men köpte en vårjacka på H&M istället, de hade halva priset på en massa jackor, så jag slog till, köpte även ett hårspray då mitt börjar ta slut, intressant va;)
Sedan kom pappa och hämtade mig, så åkte vi upp till Willys för att handla, eftersom jag har vart sugen på tacos i flera veckor så tänkte jag att jag skulle slå till ikväll, så hoppas verkligen att det blir gott nu;)
Så ska äta det när vi kollar på hockeyn, för hockeyn går juh på nian idag med, mycket trevligt=)

Imon, förmiddagen blir lugn, på eftermiddagen vid två tiden ska jag möta upp syrran, linus och fien, så får vi se vad vi hitta på=) blir säkert trevligt iaf=) Det brukar det bli så...får la fika på IKEA eller nått:P mohaha...

Så är det med det..
ska snart gå och börja med tacosen tänkte jag, tar juh inte såå jättelång tid att göra det så;)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0