På jobbet!

Ja just nu sitter jag på jobbet, började klockan 16 idag och jobbar till klockan 09 imon bitti..suck!
Jag har sovande natt så det är la okej, om jag lyckas somna nått sen vill säga..har inte kunnat sova de andra två gångerna jag har jobbat natt här så:/ jobbigt som tusan!
Vet inte när jag får gå och lägga mig..väntar på att en av våra boende ska komma hem först, hon är hos sin mamma nämligen..
Fyyy det låter så jäkla mycket i detta huset, och det är så jäkla jobbigt..lär bli att man pluggar in mp3:n i öronen sen när jag ska försöka sova, och jag måste va jäkligt trött..så kanske jag lyckas:P

Helgen i Färgelanda var underbar, som alltid!
På fredagkvällen så tittade vi på "Låt den rätte komma in" den var väl ingen höjdare enligt min smak..
På lördagen så käkade vi god mat, fläskfilé med klyftpotatis och bea´sås och sallad, gottit, men jag blev mätt hur fort som helst, tyvärr..men grabbarna åt iaf:P haha..
Det var alltså jag, fia, peter, perra och robert som umgicks denna kväll..
Och så kollade vi på hockeyn, och HV vann juh faktiskt den matchen..och så drack vi cider och sjöng Lips..haha..ja det var juh en upplevelse..tom jag sjöng..solo:P dueller kör man juh..det är inget lätt alltså, fast fia ägde juh så jäkla mycket, men sen har hon juh en bra röst med så!
Och sen cp:ade jag och fien oss..vi började bli lite smått trötta och rastlösa, så vi gick loss med hennes kamera bland annat, MOHAHAHHAHA!!
Ska lägga upp bilder nån dag med..fast som sagt, de mesta är juh på hennes kamera:P
På söndagen gjorde vi verkligen ingenting..men det var skönt faktiskt, vart juh värsta äckelvädret ute så:P
Men vi åt så jädra god mat, fia gjorde sån god lax, trodde ja skulle dö så gott var det!

I måndags så jobbade jag juh hela dagen, från 7-20.30..tänkte att de skulle bli en riktigt seg dag, men det gick faktiskt väldigt smidigt, så det var juh himla skönt.
Igår så träffade jag min syster som jag inte träffat på några veckor..vi träffades på stan och jag köpte presenter till Linus som snart fyller fyra:O och sen käkade vi på Bamboo city, det var helt okej, jag testade även sushi, men fy tusan, det gör jag inte om!
Sedan åkte vi hem till syrran, och så kom Linus hem från dagmamman, min älsklingsplutt, finns ingen sötare och goare!
Och sen kom Johanna och hennes dotter Emilia, så jag busade med barnen, tills de blev trötta och jobbiga:P just då kände jag att jag aldrig ska skaffa barn..haha, men joo jag ska skaffa barn någon dag! Det är juh min högsta dröm!

Idag innan jobbet så tog jag det bara jäkligt lugnt, tittade på film "ciao bella" den var bra tycker jag!
Jaa..det var det de..

Imon vet jag inte vad jag ska göra..sova om jag inte sover nått inatt då:P
Sen blir de nog rätt lugnt imon med..

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0