Myskväll igår

Igår hade jag myskväll med Fien och Sara (biffen alltså), vi gjorde tacoröra, så himla gott!
Och så hyrde vi film, fast jag kollade inte färdigt på dom, kollade inte ens färdigt på den först, för var tvungen att åka och hämta mamma på jobbet!
Men vi hade det kanonmysigt iaf, och på fredag så åker vi till GÖTEBORG och sen vidare mot Färgelanda=)
Ska bli skönt att bara få komma iväg tre dar, ska jobba sen dagen efter vi kommer hem från 7-20.30..shiet, jag vet en som kommer va helt slut sen:P haha..!
Så behövs att åka iväg där innan och ladda upp batterierna, bara det att jag säkert kommer ha sådan ångest när jag kommer hem så kommer bli jobbigt att jobba, men det går nog!

Igår så bjöd mamma mig på lunch på Sir Simons, gott som alltid, dock var bea-såsen lite klen, den smakade inte så mycket alltså.
Sedan tog jag bussen upp till a6 där jag träffade min älskade MALIN MÄL DONUT!!! hihi, så roligt var det, hon drog med mig på Ikea och sen på jeansjakt, och hon lyckades hitta två par jeans så det var juh bra, sen avslutade vi med en fika, åt vanlijhjärta, för ha vart sugen på det hur länge som helst, men så smakade den inte sådär gott som jag ville att den skulle smaka, menmen;)

Idag var jag och pappa en sväng på a6, lämnade lotto och köpte mat och var på systemet, nej det var inte jag som köpte nått utan pappa.
Sedan åkte vi hem, pappa började med maten och jag dammade hela huset typ..
och så käkade vi, och sen dammsög jag hela huset...
sen gick jag ut och gick i 30 minuter, hur skönt som helst, är juh underbart väder ute, var verkligen totalt genomsvett när jag kom tillbaka igen:P äckligt, haha!
Och nu gör jag ingenting, sitter och funderar på hur jag ska göra ikväll..om jag ska åka en sväng til huskvarna eller inte:/
Mamma och pappa kanske ska åka och dansa..och det börjar 21..så kan juh inte ta bilen, och orka åka buss till huskvarna, svar nej, eftersom inte bussarna passar ändå..men få se om jag kanske åker dit en sväng och säger hej medan de dansar och sådär=)

Längtar tills på fredag helt tokmycket!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: MalleBalle

=) hihi tack för hjälpen <3

2009-03-01 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0