Jävla skit

Jaaaa det kan man säga!
Allt började jättebra, kom til Fien och det var kul att få träffa alla igen=)
Alla hade börjat bli bra i gasen redan när jag kom, precis som det ska vara.
Jag tog det rätt lugnt, drack två cider på 3 timmar..
vi sjöng en massa kareoke, ja tom jag sjöng:O what the fuck liksom..men vafan..
Men vid 21.40 typ så bad jag pappa komma och hämta mig, jag började må dåligt igen...neej jag var inte full med tanke på att jag endast druckit 2 cider på 3 timmar..och en massa vatten där emellan.
Så aa...så jävla tråkigt att det skulle bli så, började storgråta när jag kom hem bara för jag blev så ledsen på mig själv.

Men hoppas att ni andra hade en underbart kväll och natt sen iaf.
Grattis till Robert i efterskott igen, och grattis till fia i förskott igen=)

Idag, hmm..vad ska man göra idag då?
Mamma blev sur på mig innan, jag har ingen aning om varför..hon påstod att jag hade duschat länge, har inte duschat längre idag än va ja brukar göra..:/ blää blir så trött ibland.

Hmm jaja..så kan det va.
Ha de så bra alla!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

Usch vad tråkigt att du gick :( Men det kommer fler fester. Jag upplevde det som att festen "dog" vid 00-01 ändå, fast jag gick därvid, så de kanske fortsatte parta.. =) men men, nästa gång så är du frisk och kan festa heeela natten :D

2009-02-08 @ 14:03:00
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0