En vänskaplig dag!

Det var precis vad jag hade igår!
Började med att jag gick en nästan timmespromenad med JOSSAN!:O och hennes hund Zigge..till saken hör att jag och Jossan inte träffats på TVÅ ÅR!!! helt galet, men det var hur kul som helst att träffa dig igen, få bli snart igen=)

Efter det skulle jag åka ner till stan för att ta en fika med Sandra, men så skickade hon mess till mig och sa att hon var tvungen att åka hem och ta hand om hunden för Martin var tvungen att jobba över..jaha sa jag då...
Men istället så träffade jag FIEN=)) Så vi åkte först till a6 och tog en fika, sen hem till henne och åt massa god mat=)
Och sedan blev det en sväng till stan för hon ville visa en klänning som hon hittat som hon kanske ska ha på studenten, den var fin! Och sen upp till a6 igen, och då köpte jag och fia likadana skor, jag blev överlycklig=) det var typ ett par gladiatorskor, bild finns på Fiens blogg=) Vi blev så kära i dom med en gång, kärlek vid första ögonkastet;)
Sedan blev det Ikea en sväng för jag ville köpa en hylla, och Fien köpte lite ljus=)
Sedan så åkte vi hem hit och gjorde fruktsallad och glass, GOTT!
Sedan var Fia tvungen att åka hem:( men vi ses förhoppningsvis imon, då blir det tacokväll med henne och Biffen, om det är okej för Biffen såklart;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, det pissregnar ute så inte så kul att gå ut och gå i detta väder...
så jag sitter här och gör nada...vet inte vad jag ska hitta på, nån som vill leka nått med mig?

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0