Lalalalaaaa=)

Jag är glad, jag mår bra, förutom mitt jävla skavsår, fy fan vad det ser ut!
Inte bra att köpa nya skor juh:(

Men som sagt, jag är glad och mår bra ändå!
För igår blev det spontanfika med Jennyluttis=) På Vasa såklart, och jag har pratat om att jag vill utomlands, och det vill hon oxå, så jag och hon ska åka utomlands=) Ska åka till henne vid fyra så ska vi titta lite på resor och boka, lutar nog lite mot en resa vi hittade igår till Tunisien, all inclusive, hell yeah!
Känns så jävla gött, allt känns som liksom mycket lättare helt plötsligt, så fatta hur bra det kommer att kännas när vi väl har bokat=)

Idag har jag handlat lite, bakat kladdkaka tills imon då jag ska upp till syster så ska hon, jag, linus och Angelica fika, mysigt, inte träffat Angelica på flera år säkert, konstigt de dära! eller inte så, hon har juh knappt bott i Gränna de senaste åren;)
Och så har jag lagat mat och ätit och nu måste jag duscha, och sen blir det att åka till Mullsjö, fy fan va sköjj! Ska juh få träffa Jennys katt med för första gången, äntligen=)

Nehe, men ha de så bra=)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0