Vill ha jobb

Jag vill ha jobb!!
Jag vill till Göteborg och bo och jobba där, och en dag ska jag lyckas, har jag bestämt mig för nått så ska jag fixa det, så enkelt är det!
Hittade ett nummer idag till en enhetschef i Göteborg, som har hand om gruppboenden och personliga assistenter och sånt, de jag vill jobba med alltså, så ringde men hon svarade inte, men jag lämnade ett meddelande, så få väl se om hon ringer tillbaka, har två nummer till som jag kan prova annars;) hehe, jag ska här i från en vacker dag!

Om jag bara får ett jobb så löser de sig nog med boende, man kanske inte får lägenhet med en gång, men jag har släkt i göteborg som jag säkert kan få hyra mig in hos ett tag, hoppas jag!

Nehe, annars händer inte mycket i mitt tråkiga liv..
det är jobsökning som gäller liksom!
igår var hela familjen hos mormor, det var trevligt, min älskade Linus är så söt!

Vill träffa Sara Ludvigsson snart och byta bilder med henne från Bulgarien, så det blir ännu mer konstiga bilder på bilddagboken, haha!
Idag hade jag tänkt att äta lax om ni är intresserade:P haha..tänkte göra ris och typ nån laxsås, men vi har inte så mycket att göra sås på, men ska göra de ändå, kan nog bli gott;) hihi..jag är så påhittig ibland!

Som sagt, annars händer inte mycket i mitt lilla liv..
jag är väldigt fundersam gällande en sak just nu, men de löser sig nog tror jag;)
Ska jag eller ska jag inte, det är frågan!


Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0