Underbar helg

Hej alla sötnosar!

Hoppas att läget är under kontroll?
Här är det de, tror jag..hmm:/
Jag har haft en underbar helg, började i fredas med att Fia kom hit, så gjorde vi kladdkaka, som vanligt!
Sedan åkte vi hem till henne, och då var hennes morfar där, så åt vi kräftor där på kvällen, sjuttsingen vad gott det var!
Och sen satt jag och Fia och pratade en massa skit och minnen, hihi!=) Såå roligt!

Lördag: Fia kom hit efter hon hade vart på stan och köpt en görsnygg tröja!
Sen så åkte vi och lämnade in lotto, nej jag vann inget!:( och sen hem till Fia, och så blev vi bjudna på pizza av fias morfar=) snällt snällt!
Och sen på kvällen bestämde vi att jag skulle sova över hos Fien så vi kunde dricka lite gott!
Så vi åkte hem till mig och hämtade lite grejer och åt upp kladdkakan, och sen åkte vi och handlade en massa godsaker, och sen hem till Fien igen, och vi drack ett par drinkar var och dansade, eller "dansade" haha, vi hade bara så grymt underbart kul, vi va helgalna!
Och sen gick vi och la oss, och så pratade vi en massa, om precis allting! Och det var så skönt att bara ligga där och prata, det är den enda människan på denna jord som jag verkligen kan prata med allt om!

Sedan igår, så var vi på hockeyn, men de gick juh åt hellskotta! så aa..så blev inte så bra avslutning på en underbar helg!
Men så tittade jag på tv när jag kom hem, och sen gick jag och nanade, och nu sitter jag här!
Jag och mamma ska äta pannkakor om en stund.
Sedan ska jag ner till stan och träffa Sara Ludvigsson, vi ska gå å träna på Friskis och Svettis, det är juh hälsovecka, så gratis träning hela veckan lång, så de kanske man hakar på tror jag minsann!
Kanske man kan gå ner nått kilo till!
Har en hel del kilo att gå ner..nej jag vill inte bli smal, jag vill bara få en fastare kropp och bli av med de där extra kilona på magen och låren!

Annars i veckan händer nog inte så mycket..:/ Hoppas jag får träffa Fien snart igen!
Idol hoppas jag att det är någon kväll. Förmodligen träffa Sara och Linus någon dag med=)) va juh ett tag sen nu.
Sen blir det säkert någon promenad med Sandra och Diesel=)

Nehe..hmm nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!
Läget är rätt bra här tror jag, som sagt..eller nee det är det inte egentligen. Är så jäkla trött på att vara här hemma.
Vill bara härifrån hela tiden, jag kommer ta ett väldigt svårt beslut!
Det blir nog att Tuffs får flytta till Sävsjö igen, trots allt! jag vill verkligen inte det, det är min mardröm att han behöver göra det, men mamma verkligen hatar honom, och hon klagar hela tiden, inte bara på tuffs, men på allt! Så om Tuffs får åka hem igen, så blir hon kanske lite gladare, och jag kan va borta mer hemifrån, så Fien, jag kommer nog och bor lite hos dig snart iaf, hoppas att det är lugnt!
Vill så gärna ha tag på en lägenhet i Göteborg, men måste ha jobb oxå! Snälla ge mig detta, NU!

Nehe, pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du får det min underbaring! du är ALLTID välkommen här! Du är ju mitt allt :) <3 LOVE YOU!

2008-09-22 @ 17:17:35
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0