Träning

Som jag skrev innan så skulle jag och Sara träna idag, och sagt och gjort så gjorde vi det!
Det gick bara bra, förutom att jag var nästintill död:P hahaha..
svettades som en galning, men fy fan va skönt det var att träna!
Ska försöka komma iväg imon oxå! Gillar egentligen inte att träna på gym, det var okej i Sävsjö, för där va det inte så mycket folk, och ingen brydde sig.
Men när jag gick där på rullbandet idag så tänkte jag, jag behöver inte bry mig om alla andra är bättre och duktigare än mig, för jag är ändå här, och jag tränar och jag försöker och jag gör det i min takt, och det ska ingen bry sig om! Så det så, så det var rätt okej att träna på gym när man tänker så..
Så ska försöka komma iväg till friskis imon oxå!
Efter träningen så åkte jag hem, likaså syster och linus kom hit, så fikade lite och sen åkte vi och handlade.
Linus är världens sötaste unge!

Ska vara barnvakt til Linus imorgon oxå! ska bli skojj, sara skulle iväg på föräldramöte tror jag det var!
Men Linus är så snäll, så det ska nog gå bra! han var så stolt för igår hade han bajsat på toaletten två gånger, han har inte gjort det innan, så sööt! Så idag fick han en fotboll och ett fotbollsmål=) hihi.

Jaha så är det.
jag har kommit fram till ett beslut, nämnde det i min senaste blogg, men nu har jag bestämt mig, även fast det är skitjobbigt, men det är så att jag kommer lämna ifrån mig Tuffs, han ska få flytta hem till Daniel igen.
Det är bäst för alla parter. Tuffs får vara ute och springa, mamma slipper att ha honom här, hon hatar verkligen att ha honom här, och nej det är ingen överdrift!
Och jag kan leva mit liv, jag vet det låter jättehemskt och egotrippat, men jag kan inte göra så mycket just nu, jag är singel och vill kunna göra saker.
Jag vill kunna följa med Fien till uddevalla, jag vill åka med tjejerna till Göteborg och ha en festhelg där, och det går inte om jag har tuffs för mina föräldrar vill inte ta hand om honom..
och jag kommer att gråta hela tiden hur länge som helst när jag har lämnat ifrån mig honom, men det är så det får bli.
Tyvärr! Om vi bara skulle bott någon annanstans, mer ute på landet där han kunde springa fritt så skulle det inte vara några problem tror jag, men han är så orolig här, stackars katt!
Men jag älskar honom mest av allt, men han är bara en timmes bilresa härifrån!

Nee nu ska jag sova!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0