Tanklös

Fortsätter där jag slutade igår känns de som..
jag är sådär helt tom i huvudet fortfarande, vet inte vad ja ska ta mig till..
bröt ihop en sväng innan, typ en såndär 1 minuts ihopbrytning och sen va de bra..
men jag mår inte bra:( jag vet inte vad det är med mig..eller alltså jag mår bra, men jag är så trött på allting, vill bara försvinna ett tag, wake me up when september ends liksom!

Sitter å lyssnar på musik, just nu dirty dancing tema, har lyssnat på sådana där gamla goda lugna låtar, även Duffy- warwick avenue, den låten är riktigt bra, och den människan är så söt!

Tänker tänker tänker, de finns inga tankar, tomhet tomhet tomhet.

vill träffa dig igen snart, men vågar inte säga nått..vill att du ska prata med mig.
fien, behöver dig! behöver en redig fien kram!
Och fien, du läste hela gårdagensinlägg inte dåligt;)

jag vet inte vad ja ska skriva, har bara lust att gå å lägga mig egentligen. men känns som de är lite för tidigt för det än.
Vill prata av mig med någon, FIEN! HJÄLP!!!
menmen..så är det..
har lagt upp alla bilder från bulgarien nu, så nu är det en himla massa bilder på min bilddagbok.
Titta och kommentera gärna=)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiiien

Vill du träffas imon? Vill inte att du ska va lesen :( ÄLSKAR DIG!

2008-09-08 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0