Rätt beslut?

Fy fan, idag har vart en av de svåraste dagarna i mitt liv!
Va juh som sagt i Gbg igår på jobbintervju, de skulle höra av sig, vilket de då gjorde idag, de ville att jag skulle börja där, så snart som möjligt, typ nu i dagarna!
Och jag sa att jag skulle ringa tillbaka om ja fick reda på hur de skulle lösa sig med boende och sådär, boende skulle ha löst sig, men jag tackade ändå nej till jobbet!
Jag kände att allt kom på plötsligt inpå, jag skulle fått lämna ifrån mig Tuffs med tanke på att jag inte skulle ha något eget boende, och sen själva jobbet, jag skulle inte palla med det tror jag, det var ett redigt tungt jobb hos en kille, och han va riktigt dålig, och jag har inte den styrkan till att se ett sådant dåligt barn, ett barn ska vara ett barn inget annat, låter hemskt kanske när ja säger så, men jag är nog inte mer än mänsklig.
Så göteborg för alltså vänta ett tag till!
Hade tänkt att försöka få lite timmar här hemma, och tjäna ihop lite pengar, så jag har någon ekonomi och stå på så jag kan flytta till Göteborg, även om inte jobbet kanske kommer samtidigt som jag flyttar, men jag ska til Göteborg någon dag, men det var nog inte riktigt meningen att det skulle bli än!

Menmen, jag är glad att jag fick chansen iaf, men nu är det bara att söka vidare och försöka leva vidare, och hoppas på att det var rätt beslut, just nu vet jag inte..eller jo jag tror det var rätt beslut!
För jag har gråtit hela eftermiddagen, tanken på att jag skulle behöva lämna ifrån mig Tuffs, typ idag, det gjorde så grymt ont, det kan jag bara inte göra, jag vill ha honom med mig i Göteborg, jag vill iaf försöka ha honom i Göteborg, och sen får man ta beslut då om de går eller inte.

Annars mår jag nog rätt bra, lite ont i huvudet, men har inte haft glasögonen på mig på hela dagen, jo jag har på mig dom nu, och blanda det med att man gråtit och sådär, dålig mat..så blir de huvudvärk, sen ser de rätt mulet ut ute oxå, så kan juh va en anledning till det oxå..

Jaha, ja jag tänker fortfarande på honom, jag vill detsamma som jag ville för några dagar sen, men det är så svårt, inte pratat nått med honom knappt..

Nehe, nu är det snart dags för mat..nått med kyckling, tror de blev kycklinggryta..hoppas de är gott.
Har köpt den nya Marabou chokladen, Amigo..hoppas den är god, verkar lite skum:P haha!

Nee ni få ha de så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0