Min sista natt

Vilken hemsk rubrik egentligen, men är inte hemskt som det låter, hoppas jag!
Jag ska sova många nätter till, men förhoppningsvis är detta min sista natt som jag behöver oroa mig för hur framtiden ska se ut!
För imon ska jag till Göteborg på jobbintervju, är så jäkla nervös!
Pappa följer med mig, skönt att slippa åka själv, plus att jag kommer hem tidigare med, om ja skulle tatt tåget eller bussen skulle ja förmodligen inte vart i stan förrens klockan 22..å de skulle va rätt segt, nu kanske ja kan va hemma vid 20-tiden istället!=)

Idag har jag vart å fikat med Sandra, awwiii de va skojj, som alltid!
Har sökt 4 lägenheter i Göteborg, så håll tummarna även för de! Va riktigt bra lägenheter, eller jag vet juh inte hur de ser ut, men de var ettor och tvåor, inte allt för små, och alla var under 3000 kronor i hyran, så de känns bra=)

Fia kom hit en sväng, hon ville ha kladdkaka, så de fick hon, plus mat och godis fick hon med, hon är så söt min lilla gumma! Vi kollade även på Idol, fy fasiken va kul de programmet är, speciellt nu..men sen när veckofinalerna å de börjar, då är de inte alls lika kul..hehe!

Nehe, jag ska gå å lägga mig, återigen hinner klockan bli mycket innan jag går å lägger mig, så typiskt!
Menmen, ha de så bra!

Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0