Lars Winnerbäck<3

Jag sitter å lyssnar på denna underbara människa, och det är det jag gjort större delar av dagen!
Har hittat en så skön version av En svår och jobbig grej på youtube, redigt bra!
Älskar youtube, haha!

Va händer annars i mitt liv då?
Inte mycket alls, som vanligt med andra ord!
Har då inte gjort så mycket idag..bara suttit här typ..segat segat segat..
bloody sundat you know! hatar söndagar, eller just nu hatar jag ala dagar för att jag inte har nått att göra på dagarna.
men söndagar är ändå värst!

Och klockan är bara 20.34..fy fan!
Kunde väl vart om en timme iaf så man kunde gått å lagt sig eller nått.haha!
Imon är det måndag, en ny dag til för att söka jobb och sådär..ska ringa ett nummer som jag fick av Sandra för ett tag sedan, hennes chef är det, se om hon kan ge mig lite timmar, va lite timvikarie iaf!
För är så otroligt jäkla trött på att bara gå hemma nu..vill ha pengar med, bygga upp mitt sparkonto igen..det har krympt väldigt mycket den senaste tiden, men kanske inte så konstigt..hade juh en underbar vecka i Bulgarien så=)

Vill flytta härifrån..är rätt dum egentligen som sa nej til erbjudandet i gbg, men vill inte göra nått som inte känns bra, och jobbet kändes faktiskt inte så bra:/
Menmen, det kommer föroppningsvis fler chanser!
Det får vi hålla tummarna för!

Annars har ja inga andra planer för den kommande veckan förutom en fika med Maria Lindén någon dag, gå ut och gå med Sandra på kvällarna och förhoppningsvis träffa Fia! min lilla älskling, hon börjar juh jobba imon oxå, shit..de kommer gå skitbra för dig darling!

Annars mår jag rätt bra under omständigheterna, uttråkad då som sagt..längtar efter att få komma härifrån, men som sagt, den dagen kommer den med!

Det är fullmåne, coolt! Fint om inte annat!
Kände för att skriva en masa idag, men vet visst inte vad jag ska skriva, så struntar i detta nu, så ni få ha de så bra alla där ute som läser detta!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: susanna

hej de är susanna din före detta arbets kamrat som skriver. om du vill kan du maila mig på susanna[email protected] har faktist skaffat en dator nu. de var på tiden va?????

2008-09-16 @ 10:52:42
Postat av: Anonym

de ska vara ett under sträck mellan susanna och klimenta vet inte varför de inte kom med

2008-09-16 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0