Längtar till helgen!

 Nu vill jag ha helg, känner på mig att de kommer bli en kanonbra helg!
Ska juh få träffa dig, ska bli kul! Äntligen liksom!

Idag har jag vart med Sara Ludvigsson, vi va på Wasa och fikade å så=) Tjötade en massa skit gjorde vi med, hihi!
Jag tycker om den tjejen!

Fick en skymt av Fien idag, fy fan va ja saknar dig flicka!:'(

Var med syster och systerson igår, var jättemysigt, kollade på Super Zebran, den va bra;) haha
Imon ska vi träffas igen över en rostad macka med lax på! Vi är helt insnöade på de just nu, och så blir det även att kolla på Idol imon då=) Naajs!

Ikväll är jag själv hemma en stund, mamma å pappa ska iväg och dansa..de ska börja på danskurs nämligen!
Är det någon som vill komma och göra mig sällskap? titta på film och äta godis kanske?
Fast jag har inget godis..hehe!

Neee, vet inte vad jag ska skriva, så struntar i detta nu!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: syrra

ska föröska få tag på någon barnfilm till kvällen hahaha vi måste handla sen, kankse lika bra att vi åker å fiskar!

ses sen längtar puss

2008-09-03 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0