Dammsugareförsäljare!

Sara, jag är ett av offren, jag har råkat ut för en dammsugarförsäljare!
haha, jag höll på att börja garva när jag öppnade dörren, det kändes som jag förstod innan han ens hade hunnit säga vad han kom ifrån!
Men nej, han hade ingen dammsugare i handen! ja lite besviken är jag!

Men han var trevlig, han var inte här så länge, puuuh!
Antingen så förstod han att de inte var någon idé att försöka övertala mig annars så ville han inte stanna så länge då jag såg så otroligt ofräsh ut då jag precis hade vart ute å gått i en timme! haha..
men ja stod mest å funderade på om han var söt eller ful..han var söt men ändå inte, konstigt!

Så som sagt, jag har vart ute å gått med Sandra och Diesel (hennes hund) i 1 timme, så underbart härligt!
Duktigt mig=)

Nu är det snart dags för Idol, bara älskar detta programmet!
Och så ska ja äta choklad och dricka cola, ja menar de är juh Idolkväll=)
Och så måste jag juh fira att jag har stött på en dammsugarförsäljare för första gången i mitt liv!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0