Älskade Fien<3

TACK!!! För att jag fick träffa dig idag, har vart helt underbart!
Va så längesen sist, flera veckor sen, hatar när de går så länge emellan!
Men iaf, hon kom hit efter hon slutat skolan, så käkade vi kött, potatis och sås (tack syster för hjälpen med såsen) sedan så fikade vi, så nu är mina kärleksmums slut:( skit oxå..eller de är bra, så slipper jag äta dom och bli ännu mer fet:P
Sedan så bar lamade vi oss, sen kom hennes mamma och hämtade oss, så skjutsade vi hem hennes mamma, och sen åkte vi til Maxi för Fien ville ha en hårinpackning, och sen åkte vi till Wasa för att köpa Bagels, och sen hem till mig igen och åt bagelsen, och det var så gott=)
Och vi har pratat en himla massa, pratat om allt och inget, och jag bara älskar att prata med henne, för hon förstår verkligen mig, hon förstår verkligen vad jag menar och vad jag känner, och det är så himla underbart! Det är därför hon är min bästaste bästaste kompis, för jag kan prata med henne om allt, verkligen om allt, och hon förstår, och hon säger de sakerna man vill höra, hon finns alltid där för mig. Och jag hoppas att hon vet att jag ALLTID finns där för henne med!

Så det var min dag, sökt nått jobb..tom sökt jobb som au pair på nya zeeland, men de kommer ja aldrig få eftersom ja inte har så mycket erfarenhet av barnpassning, men nu har jag iaf vågat göra de, så det är alltid ett steg i rätt riktning!

Imon måste jag ta mig till arbetsförmedlingen, så måste försöka komma upp i någorlunda vettig tid imon!


Usch, jag känner mig inte pigg alls, psykiskt alltså, måste härifrån snart, är nära att bryta ihop totalt igen, behöver en förändring i mitt liv nu..kan de inte bara ringa å säga att jag har fått jobb i gbg eller någonstans på västkusten snart, vet inte hur många jobb jag sökt, snart måste det väl vara min tur..eller?

Kommer dröja evigheter innan ja får den där jäkla alfakassan med.inte så kul!

Jag vill ha jobb, pengar, frihet!


Och jag saknar honom så mycket!


Godnattochsovgott!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va underbart och träffa dig igår med ju! <3 Älskar dig så mycket! Du betyder mest!

2008-09-10 @ 12:40:51
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0