Today

Hörde en bra låt på ett tv-program idag, så försöker hitta den nu, den heter Today, men kom inte ihåg vem de va som gjorde den, men den var så fin iaf=)

Har vart nere på stan en sväng idag igen, kollade runt lite, och sen gick jag och lånade två böcker på biblioteket, shit va folk det var där, trodde inte att det var så populärt längre, men det var de visst.
Efter det gick jag och solade, sköönt! Fast man blir lite rastlös, men det var skönt, så kanske fick lite färg, funderar på om ja ska sola på fredag med innan jag åker iväg till uddevalla, sitta och lukta solarie på tåget;) haha najs, not!

Ikväll blir de bara att ta de lugnt, mamma å pappa ska snart iväg och dansa, så jag ska titta på tv, ska faktiskt upp och kolla på sjukhuset nu tror jag, och sen ugly betty=)
Sen ska jag sova någorlunda tidigt idag med, ska juh som sagt upp och jobba imon, men börjar inte förrens 9.30 så är juh skönt, så ska gå upp klockan 8.
De ringde innan och frågade om jag kunde ta några fler pass, och det kunde jag, så har fått 4 eventullt 5 tider till=) Naaajs! Moneeeey!=)

Så är det med de, de smakar skit i min mun, förstår inte varför, så måste gå och göra nått åt detta nu med detsamma!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0