Säng säng säng

Hejsan!
Jag sitter här och väntar på att Martin ska ringa till mig, så ska vi åka upp till min syster och hämta hennes säng, för jag ska ha den istället, gött at få en 120 säng istället för bäddsoffan som jag sovit på nu i över tre månader, och den är inte så bred..

Annars är läget under kontroll, gårdagen tillbringade jag med Sara och Linus, vi möttes upp i stan och sen tg vi tåget til Habo och till mormor.
Linus var den lyckligaste personen på jorden igår för att han äntligen fick åka tåg=) Sötnos är han.
Mormor blev glad att vi kom, tror jag minsann!

Nehe, order om att plocka undan på rummet så pappa kan torka golvet..jaja.bäst att lyda!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0