Götet med mera

I fredags var det äntligen dags, det var dagen då jag, fia och Sara åkte til Göteborg, med var även Flisan, som är Saras hund.
Vi var framme i Götet vid 10.00, gick på stan i flera timmar, åt mat på kinesen, såklart liksom!
Det var en trevlig dag, vi hittade inte så mycket att shoppa, alla hittade nån slags top var, jag köpte även ett hårspray, sara köpte halsband och en ansiktsmask, och fia köpte en foundation.
Efter gbg så åkte vi till Färgelanda, där jag och fien stannade hos Peter och Sara åkte till Johan.
Men vi blev inte hos Peter så länge utan vi åkte och handlade och sen åkte vi till Perra, som jag inte har träffat sen premiärmatchen av Hv71 2006, tror ja! Så de va skojj, och vi käkade tacos och kollade på film, det var redigt trevligt.

Lördag: Vi åkte och kollade på en lägenhet som Peter kanske ska flytta in i, inne i Färgelanda, sedan åkte jag och fien, sara och bag till Torp för lite mer shopping, Peter vägrade att följa med, haha!
Sedan plockade vi upp Totte och vi åkte till Cactuz för att käka, det blev en kycklingsallad för min del, den var mycket god, men fasiken va mycket mat det var! såg ut som jag inte hade ätit nånting, men jag bara satt och åt och åt och åt, men det försvann liksom inte från tallriken:P haha..
Sedan så åkte jag och fien till peters systers lägenhet, så gjorde vi oss i ordning för kvällen, och sedan kom sara, bag och totte dit med.
Och efter ett tag så åkte vi upp till Totte, för det var inflyttningsfest på G, det var en mycket rolig kväll, tack totte!
Kan juh säga att våran resa upp till Totte var bäst på hela kvällen, Peter och Perra kom och plockade upp oss med bilen, vi satt fem stycken i baksätet, jag såg inte ett skit, haha, det var riktigt mysigt.
Och sen så bor Totte på NITTONDE våningen, det är sjukt högt kan ja juh säga!

Söndag: Vi tog det lugnt hela dagen, sov juh i lägenheten inne i Uddevalla, åkte hem till Peter och fortsatte att slappa, käkade frukost och tittade på film och åt gooooood mat! Fläskfilé med klyftpotatis!
Vid 20.40 så åkte vi hemåt, jag fick köra rätt mycket av vägen, det var mörkt, hatar att köra i mörker, men det gick rätt bra faktiskt, fast ja gillade inte bilen riktigt, menmen,  som sagt de gick ändå och vi kom hem levande, och det är väl det viktigaste tror jag minsan!

Så det var den helgen, tack alla som var med!

Just nu gör jag inte så mycket, vet inte vad jag ska göra idag..
måste laga lite mat om en stund kanske, har ingen aning om vad ja ska göra för mat, nån som har någon idé?
Får bli något enkelt, typ korv med bröd, fast vi har nog inget bröd, skit oxå:P haha..
Nehe, ska väl försöka hitta på nått här.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0