Kaka känner sig död

Och oerhört hungrig!!
Jag har jobbat inatt, började klockan 16 igår, gick och la mig vid 22.15, läste min bok till 23.30 så ja va redigt trött, kollade på klockan sista gången 02.30..tvingade mig själv att inte titta på klockan mer efter de, men jag somnade inte på ett bra tag, låg och slumrade lite emellanåt, förutom när klockan ringer klockan 5.45, då sov ja så himla gott och fattade verkligen inte vad som hände, varför ska det alltid va så för att man inte kan sova på en hel natt så sover man som godast när man måste gå upp:S jobbigt det dära!

Slutade klockan 9.00 idag, gick in på Ica och köpte mig två frallor, så nu ska jag gå och äta dom..alldeles strax, för jag är svinhungrig. Fast jag har ätit ett päron och en liten yoghurt idag!

Idag blir det nog lugnt, kanske träffa syrran och Linus, vem vet liksom;)
Nehe, mina frallor skriker efter mig..
eller är de kanske min mage som skriker efter dom:P

Fia, KRYA PÅ DIG NUUU!!!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Danke! Dock känner mig mig som en unken sill!

2008-11-18 @ 12:16:45
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gå lägg dig Karin ;)

2008-11-18 @ 13:48:55
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0