Idag ska jag åka Bing dam!

Hej!
Idag är det The Day! Idag åker vi till TURKIET:D:D Underbart underbart UNDERBART!
Har pratat i telefon precis med sara ludvigsson i typ 55 minuter, trevligt! Inte kul att bli väckt dock;) hahaha..
Fast det var bra så jag kom upp lite tidigare än vad jag hade tänkt!
Ska träffa henne den 31 maj, som så många andra som jag ska träffa den dagen, ska bli så grymt kul!=)

Så idag åker vi, ska åka vid halv tio härifrån senast, måste ut till vallsjö och hämta reservnyckel och sen måste jag tanka å så, sen åker jag och tar en snabbfika med mamma och sen bär det av mot branten och hämta de andra.
Planet går 16.45 tror jag det var, förhoppningsvis om det inte blir några förseningar och skit:P

Jag nådde inte min resmålsvikt, men jag har kommit under 80 kg nu och det är jag väldigt glad för, vet inte när jag vägde under 80 kg senast, evigheter sen!
Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt idag den 22/5: 79,7 kg
Minus 3,8 kg på 17 dagar, det är väl rätt okej? Fast jag vet att jag kunde gjort det bättre om jag bara skulle skött mig lite bättre menmen..
Midjemått den 5/5: 91cm
Midjemått idag den 22/5: 81cm, betyder alltså att jag har blivit 10 cm smalare på 17 dar:) det är jag mest glad för:D
Måttet över höfterna idag visar 98 cm, och det vet jag var över 100 cm för ett tag sen, jag hade en meter i omkrets runt höfterna, vad hemskt det låter, det var säkert 104 cm eller nått, men nu har ja kommit under 100 cm där, och det ska jag va nöjd med ändå, och jag har väl kanske börjat bygga upp lite muskler med nu, och det väger juh oxå, så man ska inte stirra sig blind bara på vikten, utan man ska juh mäta sig, Och på så sätt har jag lyckats riktigt bra tycker jag minsann!=)

Nehe, nu måste jag ta tag i dagen, jag hör av mig om en vecka och en dag eller nått liknande, när jag är 20 år vill säga, för glöm inte bort att min födelsedag är den 29 maj:P hihi..

Pussåkram ha de gött här i Sverige!

P.S Syrran, hoppas att ni hat haft det underbart, men nu är det min tur;) Älska dig och Linus!

Kommentarer
Postat av: Olivia

åh, så härligt, vill också åka dit! godmorgon! ha en super bra torsdag och kika gärna in min blogg och släng in en komentar! =)

2008-05-22 @ 08:49:29
URL: http://oliviaaah.blogg.se
Postat av: Jennie Andersson

va? jag trodde du vägde typ 65 :P vad kul att du bloggar!!!!! puss

2008-06-18 @ 12:23:21
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0