Dag 3

God morgon eller god förmiddag hur man nu vill se det!
Jag har precis ätit frukost, naturell youghurt med linfrön! Och vatten till..är grymt törstig efter min promenad i solen.
Gick juh och lämnade min brukare och kollega på dagliga verksamheten, och sen hem därifrån, ca 30 minuters promenad=) Trevligt!
jobbar idag igen alltså! fast är juh ledig fram till kvart över fyra nu! Går väl hemifrån vid kvart i fyra idag tänkte jag så jag kan gå en liten extra sväng till jobbet, för hade inte tänkt att ta gymmet idag nämligen, väntar nog med det tills morgon dagen!

Annars mår jag bra, känns som förkylningen verkligen ha släppt nu. fortfarande lite hosta emellanåt men, jag överlever nog det med;)
Annars händer inte så mycket för tillfället i mitt lilla liv, vet inte om jag åker till jönköping imon eller inte, kanske lite senare på dagen efter jag sovit och tränat och sådär, är juh ledig imon och på fredag så kan juh sova i jönköping isf=)
Daniel jobbar på som vanligt, vet inte om han, jonas och fredrik skulle till halmstad i helgen och ha grabbhelg, den sistnämda bor juh där nu för tiden! Längesen jag träffade honom, visserligen längesen jag träffade Jonas med nu, tråkigt:(

Vad kan man mer skriva..hmm..min katt har nog fått fnatt precis..han springer runt här som en galning, fick han igår kväll med när jag och daniel hade gått å lagt oss, men det är väl så att katter är nattdjur så:P

Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt idag den 7/5: 81,5 kg

Två kilo ner=) Mycket trevligt, hoppas det fortsätter så, kanske är ett tag nu som man går ner en del men sen kommer det nog bli tuffare..men om ja skulle gå ner ½ kg om dagen nu i 15 dagar till så har jag nått min drömvikt tills jag åker=) Skulle juh va najs, men det går nog inte, men jag kommer nog komma en bra bit på vägen kan ja tänka mig, jag vill juh ändå gå ner mellan 6,5-11 kg till, där någonstans vill jag ligga, alltså mellan 70-75kg.

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hoppas förkylningen har släppt nu.

2008-05-07 @ 10:12:49
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0