Åh jäklar i havet, imon bär det av!

Ja men herregud, imon åker vi!
Vid den här tidpunkten i morgon så är vi på väg till landvetter!! gaaah vad roligt det ska bli, resfeber? Ojaa!
Går hela tiden och tänker på om man har packat allt man behöver eller om man har glömt nått osv..
Ska träffa mamma först imon vid elva tiden och ta en frukost/fika på a6, och sen ska ja va hos Fiien å dom vid kvart över 12 tänkte jag dyka upp..för om ni är färdiga när jag kommer så vi kan bara åka så blir det bra;)
Undra hur mycket man kommer kunna sova inatt:P hmmm:/
Sova jämte Daniel en sista gång på en vecka, fy fan det suger mest av allt!
Igår så ville jag absolut inte åka för jag bara tänkte på att jag skulle sakna daniel så mycket och vi kommer inte ens kunna prata med varandra varje dag och det gör så ont, är så jag bli ledsen och tårögd av att bara tänka på det. Men det är helt självklart att jag vill åka, vill inget hellre! Har sett fram emot detta så mycket, men saknade kommer alltid finnas där, och det är väl bra det, det betyder att jag älskar honom, hoppas han kommer sakna mig lite med, och att Tuffs saknar mig oxå lite, för jag kommer sakna honom, han kommer säkert va jättestor när jag kommer hem, har en känsla av att Daniel kommer skämma bort honom en massa och han kommer kanske inte vara ute och springa lika mycket, så han kommer ligga å jäsa:P haha!

Nehe, ska snart äta lite lasange som jag har gjort, väldigt tråkigt att göra men de luktar gott så hoppas att det är gott oxå!=)

Okej, har vart å tränat idag, duktigt mig! 40 minuters motionsträning, var helt slut och så skulle jag gå hem i solen som värmde riktigt mycket, haha, sista trappstegen upp till lägenheten var jobbiga!
Har även vart på banken och satt in pengar eftersom jag sålde min kamera igår!
Så ska ha Daniels kamera i turkiet!
Min stora canon är juh på reperation:/

Men iaf..
Jag vet att jag inte skulle men jag gjorde det ändå.
Startvikt 5/5: 83,5 kg
Vikt idag den 21/5: 80,2 kg!
Det betyder att jag har gått ner 3,3 kg på 16 dagar=)
Kommer aldrig komma ner till 78 imon, men kanske 79 om jag har tur!
Har även minskat typ 7-8 cm runt midjan och ca 4 cm runt höfterna! Så det är lite bra;)

Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0