Hockey och Fien

Igår fick jag mig ett litet ryck och kollade om det fanns hockeybiljetter kvar till gårdagskvällens match, och det fanns det, så frågade Fien om hon skulle på hockeyn, och detta skulle hon juh, så jag bokade och sen fixade jag till mig lite och åkte iväg till Jönköping och umgicks med Fien=) Det var mycket trevligt, men hockeyn var juh inte särskilt bra men..äsch, jag hade mycket kul ändå=)

På fredag så åker jag och Fien till Gbg för lite shopping kanske, och sen åker vi vidare till Uddevalla och Färgelanda för att träffa Peter och company, ska bli helkul, fast jag jobbar på morgonen först men, slutar väl vid nio eller nått så:P Najs:D

Idag så jobbar jag, delad tur som vanligt, inte så värst kul men.. det går som liksom på nått sätt..
Men just nu är jag alltså hemma, har precis ätit så jag är proppmätt och har ont i magen..åt baconinlindad kyckling med Bulgur och ädelostsås, det var inte fel någonstans, Tuffs tyckte oxå om det kan ja juh säga då:P

Börjar om typ 1 timme, ska gå om ca 40 minuter och ta en lugn och stillsam promenad genom stan i det fina vädret!

Imon är jag dock ledig, då måste jag komma iväg och träna, tänkte träna idag men så nee jag orkar inte:P men imon då jäklar:P hihi..Då MÅSTE jag träna..:P

Jaha jaja..nee nu ska jag inte skriva mer, men ha det så fint allihopa där ute!=)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiiien

VI SKA TILL UDDEVALLA, SÅ SJUKT KUUUUUUL! :D

2008-03-04 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0