Städat

Nu har jag precis städat färdigt, har bara lite tvätt att hänga upp med!
Lite handdukstvätt:P
Hade lust att baka idag, men måste nog åka å handla då..:/ hmm och det är jobbigt. eller få se om ja kanske kan slänga ihop en kladdkaka eller nått:P hihi..
Ska laga mat till min kära pojkvän med, själv ska jag bara varma lite mat:P hehe, smidigt..han gjorde mat igår, så blev det en portion över, så den tar jag vare sig jag får det eller inte:P mohaha..

annars är det jobb som gäller, inget kul just nu, är så trött på jobbet, och blir inte bättre av att alla jobbarkompisar också är helt sura och irriterade och trötta på jobbet, de ska snart gå på semester, så tycker att de kan hålla ut och hålla humöret uppe för min skull:P för jag ska inte ha någon semester, jag ångrar mig grymt just nu att jag inte tog någon semester, men inte så lätt eftersom jag inte vet när daniel ska ha, om han ska ha någon..för skulle juh vilja ha med honom isf...men få se om ja kanske kan ta mig lite semester sen när de andra börjar komma tillbaka, framåt slutet av augusti, för nu är jag fast anställd, så antar att jag får semesterdagar nu istället för pengar för det..eller aa ni fattar!
Så kommer väl skrapa ihop några dagar under sommaren hoppas jag..
Ska ja fan ta en restresa så långt härifrån som möjligt:P haha..nee de kanske ja inte ska..
Men ja ska åka till jönköping, träffa Fien som jag saknar så otroligt mycket! 8''(
Och aa..bara ta de lugnt, hoppas på att de är fint väder då så man kan bada lite..men hoppas nästan på lite halvdant väder i sommar, bara för att jag ska jobba, fast det är klart, på dagarna är jag juh ledig och då vill jag juh ha fint väder:P hihi..

Så är det med det..annars är det väl okej..börjar nog bli lite småförkyld..igen..jag hatar detta..
Just de ja, har juh fått min dom, jag har inflammation i revbenen, eller det är vad de tror iaf..så käkar tabletter..
hoppas de blir bättre snart, har käkat tabletterna i en vecka idag, och än är det ingen större skillnad..suck!
Är väl säkert därför ja blir förkyld så lätt och har varit förkyld typ etthundramiljoner gånger sen typ februari/mars FÖRRA året, för det var då allt började, har väl nedsatt immunförsvar eller nått..:/

Helgen spenderade vi i Halmstad förresten, var riktigt jävla kul! Lördagen var det fest på riktigt hög nivå, tack killar för att ni är så underbart snälla och goa=)

Nehe, det var det det för idag!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har du gått med det ett jävla tag ju :/ Men hoppas verkligen att det blir bättre! tack för kommentaren innan. Och jag hoppas du vet att jag alltid finns där för dig med! Å vi måste absolut träffas snart! Älskar dig sötnos!

2008-06-18 @ 12:30:30
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0