Ny bloggare

Hejhej!
Jaha, då ska jag försöka mig på en sådanhär kallad blogg då alltså, och vad ska då denna innehålla?
Tja, de blir la lite allt möjligt, vad som händer i min vardag, mina tankar och funderingar..jaa lite smått och gott!

Idag är det då den 25 februari om ni inte visste det, jag och Daniel har vart tillsammans i ett år idag, fast vilken dag det är sen, usch vill inte ens prata om det, vill bara gråta..:/ inte roligt alls, denna dag är bajs!

Längtar tills min tatuering är färdig så jag kan beställa tid för att tatuera mig=)
Ska bli sjukt skoj, som en dröm som går i uppfyllelse!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, så skiter i det för stunden..
bra start på en blogg va?;)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0