Klump i bröstet

Usch jag vet inte vad det är med mig, det känns som jag har gåt runt med en klump i bröstet större delar av dagen idag, tungt!

Vart på julmarknad i Eksjö idag med hela familjen, det var mysigt förutom att jag inte hade någon känsel i mina tår ett tag bara för att det var så kallt.
Vart med hela familjen både igår och idag, mysigt faktiskt!

I fredags så var jag juh hos Malin, var supertrevligt!! Vi åt god mat och en himla massa kakor och chips och sådär, dumma malin som hade massa sånt gott, haha!
Och jag kelade med hennes katter, så underbart söta är dom!! SusieQ och Elvis=)
Varav SusieQ är typ sådär 16 veckor nånting kanske, pluttan så söt!

Imon ska jag träffa Isa, vi ska gå å fika på Wasa, trevligt värre!
Har inte träffat henne på evigheters evigheter, så är verkligen på tiden!

Jaa så är det, borde verkligen gå och sova nu..se om den där klumpen försvinner snart, känner mig nere just nu.
Kanske bara är trött, sov inte så mycket inatt, sara och linus sov i mitt rum och lilla Linus har haft sån hosta hela natten, stackarn!

Pussåkram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det är bättre idag! kramaom <3

2008-12-08 @ 07:08:30
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0