JAG GJORDE DET!

HIGH FIVE!!
Haha...idag har jag och Fien tatuerat oss, och båda är supernöjda, vilket är jäkligt bra!=)

Fia fick börja att  tatuera sig, och hon gjorde en fjäril på bröstet, under nyckelbenet typ, skitsnyggt blev de, hon gjorde bara i svart, men fan va snyggt de blev!

Och sen va de min tur och jag har gjort tre stycken liljor på skuldran, i färg, de går mestadels i rött men är även lite gult i och grönt och sådär, sååå snyggt!

Men det gjorde så ini helvete ont, den som säger att de inte gör ont att tatuera sig kan juh slänga sig i väggen:P haha
Men jag grät inte, men de va nära ett par gånger, men jag höll emot.
Konturerna först då, de gjorde ont, sen skulle han skugga, det var inte lika farligt, då kunde jag slappna av riktigt bra, kändes knappt emellanåt, kändes liksom bara hur de skakade i hela kroppen:P haha..jäkla bra vibration på den där, men sen när han skulle lägga i färgen då, fy helvete va ont de gjorde, de va inga vackra ord som spelade upp i mitt huvud om och om igen då, men jag stod ut och jag gjorde det, och jag är jävligt stolt över det!

I övermorgon är det jul, vart tog tiden vägen undrar jag ännu en gång!?
Imon ska jag jobba, ska baka med på förmiddan, ska baka till julafton...men köpte sådandär mix, så blir nog inte så jobbigt, ska se om jag hittar nått recept på nån glasyr man kan ha på, så blir de lite hemgjort iaf:P haha
Ska juh jobba hela julhelgen som sagt, vill verkligen inte, speciellt inte på annandagen när ja ska va uppe på Åbolid, jag gillar inte det stället, men det är bara från 7-12.30 så de ska väl gå, på nått sätt!
Får juh iaf ha bilen upp dit, men ja kan inte festa på juldan, men ja bryr mig inte så jättemycket, ser mest bara fram emot nyår nu, det SKA bli kul!

Nehe, nu orkar ja inte skriva mer, väntar på att få gå å ta av plasten och tvätta den och smörja in den!
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är bäst :D



Din blev sjukt snygg bejb! <3

2008-12-22 @ 22:26:29
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: soini

Jag har fått lära mig under detta året att smärta är bara vekhet som lämnar kroppen :P

2008-12-26 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0